Belevágnál a keresőoptimalizálásba, de bizonytalan vagy, hogy pontosan hogyan is működik és azt szeretnéd, hogy pénzt termeljen?
A keresőoptimalizálás célja, hogy amikor egy felhasználó beír egy kifejezést a Google keresőbe, akkor a releváns találatok között minél előbb megtalálja a te honlapodat. A szó, hogy releváns mit is jelent?
Azt nevezzük relevánsnak mai az adott keresést érintő kifejezésre a legjellemzőbb: egy autóra nem az, hogy 4 kereke van, a lóra, meg a barna színe. Házat sem vásárolunk úgy hogy ház eladó hirdetésre keresnénk. A jellemző az, ahogyan az eszünkbe jut:
” löve metszőolló” „löve ágvágó” vagy „alko benzinmotoros fűnyíró 55cm pengével”.
Na ha ezekre rákeresünk előkerül számos találat, ám ezek közül még sem az első 10 lehet a legjobb, hanem az amelyik elég alapos leírással segíti a végtermékünk megvásárlását. Ezt nevezzük releváns indikációnak. Indikáció vagy magyarul ösztönzés, döntés elősegítés: benne a szóban a tény, hogy rátalálunk, jó döntést hozva, ahol már csak a minőség és az ár a kérdés.
Kulcsfontosságú, hogy egyes kulcsszavakra történő keresés esetében hányadik helyen jelenít meg téged a Google, hiszen rengeteg látogatót nyerhetsz vagy éppen bukhatsz ezzel. – igen, ez egy marketing fake. Mit is nyersz ha rálelsz egy üres, tartalmatlan oldalon a számodra fontos kifejezésre az un. kulcs szóra? Semmit!
Ezt a süketelést azonban számos, magát hozzáértő mondja, majd ostorozza érte a világot, mert a fő a süketelés célba érése: az, hogy a vásárló semmit nem kap? A kutyát sem érdekli: a süketelés célba ért és a vásárló ami az érték lenne megy tovább…
…és ez a Google egyik útvesztője: tele süketelő okoskodókkal és a pénzedért sz@rt se kapva keresed az igazat, pedig az igazság az: érteni kell a terméket amit eladni szeretnél, érteni amit eladna a céged és elmondani azt ami igaz. Ennyi és ez elég a sok és jó vásárlóhoz, az organikus ajánlásokhoz és a sok bevételhez. A többi a fake….a kamu…