A Google INGYEN támogatja cégét és vállakozását – szólhatna a szlogen. A Google magyarországi hirdetései már többed alkalommal okoztak széles mosolyt, emberi hanyagsággal fűszerezett MÉM-ségre törekvő megoldások okán. Először azt gondoltam, ez megtervezett, tudatos megoldás halmaz. Aztán arra gondoltam, a Dalbír kérdez és Szeretem a bankom marketinges buktató után, már nem lehet lefelé jutni a marketingeseknek. Sikerült lenyomni a Dalbír kérdez-t is. Igaz ott az IRQ Hungary stábja, nagyon ötletesen a www.szeretemabankom.hu -n már imádja a bankját, illetve. imádatát fejezheti ki bárki más is az odalon. Ennek oka ugyan is a hanyag marketingesek, mert már nem tudom azt mondani, hogy előre látó, emberi munka lenne, ott hagyják a termék szlogenjét és a hozzá tartozó domaint.
Dalbír kérdez- miatt szóltam anno a marketingeseknek, tessék beregelni a domaint- 6 hét volt mire leesett a téma a BB Bank marketingeseinek. A cikkem írása közben az IRQ Hungary-nak más is leesett, hát megvédték, tetszett nekik, végül is jó a szlogen. Értékes reklám ötletet ingyen felszedni, a NET-en meg kukába tolta a szlogent kiaagyaló reklám cég? Dehogy: Ötletes megoldás, sajnálatos marketing hiba eredménye, amit simán hanyagságnak hívok! Azt gondolná az ember, hogy ezek után, a marketingesek össze szedik magukat és minden patent lesz, végül is a megrendelő pénzéért nehogy már hülyét és közröhelyt csináljanak a MULTI megrendelőből. Sajnos ez esetben is tévedtem. Gyakorlatilag a MULTI fizet, a marketinges meg…
A Google marketingesek első tévedése, a Neten a cégem kampány marketingjében okozott derültséget
A Google marketingeseinek néhány hónapja ( több mint 1 éve) először sikerült a Neten a cégem reklám kampányba bele húzni Mártika konyhája néven ismert domaint ami nálam landolt, mondhatni suttyóságból. Elismerem igen, ez csúnya dolog. Később a nélkül változtatták meg a reklámját a Neten a cégemnek, hogy abba benne lenne a Mártika konyhája, szóval rájöttek valamire: UTÓLAG! Milyen érdekes, néhány hete egy email biztonsági résnél is hasonló eset történt, ott is a hibát jelző egy köszönömöt sem kapott a gogletól, de figyeltek a szavára és sikerült a változtatást megoldani. Talán pont úgy mint
A Google Magyarország Marketinges MÉM cím nyertese: 1. hely az új Google Adwords kampány 2012.november.
Aztán teltek a hónapok és a netes MÉM-ség irányába vágyó Google marketinges TEAM ismét dobott egy nagyot. Töltöm le a WinSCPp2 nagysikerű ssh ftp programot a gépemre, frissítés. Nézem közben a hivatkozó weboldalon a hirdetést. Olvasom, hogy ablakcsere Budapesten.
Műanyag ablak csere reklám gondolom, miféle ötletesség így eladni a dolgot, jönnek a képek, tényleg ablak, hát gondoltam magamban ez már döfi, ha már itt tartanak a műanyag ablakra kerestető cégek. A döbbenet ezek után kiült az arcomra. A hirdetés szerint :
Már pedig ha műanyag ablak és ablakcserebp.hu akkor bizony azt gondoltam, ablak csere hirdetés, hurrá. A következő kép azonban döbbenetet varázsolt az arcomra:
A felíratot látva azonban már nem tudtam eldönteni, hogy a Google által felkért és szponzorált, támogatott és minden tekintetben a partnerek között szereplő weboldal vagy simán ablakkereskedésre adta a fejét a Google?
A Google nem állt műanyag ablak kereskedőnek, csupán egy MÉM-ségre vágyó storyt kreáltak a marketingesek
Innen a dolgok vicces fordulatot vettek, irány a domain.hu oldala, lássuk kinek a tulajdonában van az ablakcserebp.hu webcím. Az ablakcserebp.hu tulajdonosa itt látható, publikus forrás, tehát adatvédelmileg sem kifogásolható, ha ezt megtekinti a kedves olvasó:
A tulajdonos tehát egy magánszemély. Az oldalat behívjuk és előkerül az ablakcserebp.hu ezen formában:
Az oldal egy valóban régóta működő, törekvő és az Internetet is kereskedelmi területeként használó budapesti vállakozást reklámoz. A több éve családi vállakozásként üzemelő H-C Bau kft tulajdonosa a domaint jegyző Beszkid Tamás úr.
Az ablakcserebp.hu tulajdonosa először azt hitte ez vicc amiért felhívtam
Beszkid Tamás urat felhívtam mobilján, a szám amit megadott a domain regisztrációnál, automatikusan nála csörgött, felvette elsőre. Néhány percig hallgatta az általam elmondottakat, aztán nem tudta eldönteni ,ez most vicc lehet, vagy komoly? Kicsit emésztenie kellett gondolom, mert időt kért elfoglaltságai okán, majd fél óra múlvavisszahívott, amikor hosszabban átbeszéltük, mi is történik a neten az ablakcserebp.hu domain körül. Tamás elmondta, hogy havonta fizet a Google hirdetésekért és arányosan költenek a Google reklámra a bevételeknek megfelelően. Eredményesnek és sikeresnek látja a Google Adwords hirdetési rendszerét és örömmel tölti el, hogy üzletét az Interneten keresztül, jól tudja menedzselni ebben a piaci időszakban is.
Az ablakcserebp.hu domainnal kapcsolatban Tamás elmondta, hogy ez a domain, egy volt a néhány domain név közül amit megvásárolt, mert az Internetes vásárlásoknál, fontos, hogy a vásárló könnyen jegyezze meg termékük webcímét. Azt viszont megdöbbenéssel fogadta, hogy miért pont Őket reklámozza a Google ingyenesen, mikor erről még neki sem szóltak. Igaz – mondta Beszki úr, erről a hirdetési formáról nem is tudván, azt sem tudta érzékelni, hogy miért eredményesebb, ha eredményesebb a jelen időszakának hirdetése. végül is nem is tudja, hat e a Google Adwords MÉMség hirdetése az ő oldalára.
Abban biztos vagyok – mondta el végezetül Beszki úr, hogy a Google jó lehetőség minden ablak kereskedő számára és ennek előnyeit, cége bevételén keresztül is le tudja szűrni. Azt kifejezetten örömmel konstatálja, hogy őket is éri kellemes marketing meglepetés, még ha ezzel a Google marketingeseit segítik a MÉMség rögös útján, előrébb jutni. Talán ezzel a cégünk is kicsit ismertebbé válik – köszönte meg végezetül a telefonos interjúmat.
Hová is vezet a Google ablakcserebp.hu hirdetése?
Nem kell sokáig keresni, a hirdetés mindehol elérhető, még a fentiekben látható Szeretem a Bankom képen is ott virít középen az ablakcserebp.hu webcíme. Az oldal ahová érkezik a következő és benne az ablakcserebp.hu webcím ismételten:
Az ablakcserebp.hu reklám végállomása a fenti kép tehát a google Adwords saját reklám oldala, ahol a cél ITT ÉRHETŐ el.
Ön új ügyfeleket keres – szól a Google Adwords hirdetés első sora
Könnyen lehet, hogy ők pedig Önt keresik.
A Google hirdetések révén azok a felhasználók is megtalálhatják az Ön vállalkozását, akik az Ön által kínált termékeket vagy szolgáltatásokat keresik.
Így érheti el a megfelelő felhasználókat a megfelelő pillanatban – a hirdetés létrehozásához pedig segítséget nyújtunk.
Valóban igaz, jól fogalmazott Google Adwords team: A Googleval megtalálhatják a vállakozását és ha kellően figyelmesek vagyunk, még egy vidám 10 percet is okozhatunk magunknak ezen cikk tartalmának és konklúziójának megértését követően.
Lehet, hogy egy MULTI megengedheti, de hogy egy Google esetében ez rendszer legyen? Ez már azért a MÉMség egyik választható útja. Szegény brazil modellecskével van tele az Internet, most meg a Google hirdetése lesz tele mondjuk a parlament.hu -n hátul egy Google Adwords használatra öztönöz, mert hát, a figyelem mostanság nem erénye a kedves marketingeséknek a Googlenál.
Ennek okán a Google MÉMség első darabja, IGEN lehet címmel, kérlek az újabb Google Adwords MÉMségnél a megadott link helyett ezt a cikket linkeld, hogy aki látja a képet, megértse mit is takar eme engem bevallom, tele pofával történő röhögésre ösztönző fenti állapot :
A Google Adwords MÉM galéria újabb gyöngyszeme PSY kooperációval:
A kép alatt ki ne maradjon a Google Adwordsra mutató link ITT🙂
A MÉM akkor igazi, ha növekszik, hát akkor ide
vele az ABLAKCSEREBP.HU -val közös Google Adwords:
A kép alatt ki ne maradjon a Google Adwordsra mutató link ITT🙂 jahh és az ablakcserebp.hu -is. 🙂
Azért ha valaki MÉM FUN nézze meg a MÉMség rögös útjait: http://velvet.hu/celeb/2012/11/11/interju_a_sandy-mem_anyjaval_nana_gouveaval/
…és MÉM képek az Index-en:http://velvet.hu/celeb/2012/11/11/interju_a_sandy-mem_anyjaval_nana_gouveaval/#gallery_3491196|3491212