Honlap optimalizálás magyar nyelven – látogatottság növelése üzletszerzési céllal

A látogatottság növelése egy folyamatos törődést jelent. A kereső optimalizálás legyen az Google kereső optimalizálás vagy MSN kereső optimalizálás kitartó munkát igényel. Hosszas időt töltöttem kitartóan a kereső-optimalizálás rendszereinek tanulmányozásával és legfontosabbnak találtam a kitartó kézi manőverezést. Kézi manőverezést, tehát a manuális, lelkes munkát, ahol tőlem függ, melyik oldal, hol, mikor jelenik meg, és milyen formában. Aki odafigyel a keresőoptimalizálás lépéseire az láthatja, mindenki mond valamit, de eredmények nem látszanak mögötte, mert a referenciát elvitte a …:)

Aki rászán fél órát az itt található főbb cikkek elolvasására, maga is képes lehet a kereső-optimalizálás lépésről lépésre megismerésével saját webhelye versenyelőnybe hozására, vagy a honlap optimalizálás szolgáltatók közül a megfelelő szakemberek kiválasztásához kaphat hasznos tanácsokat.

A kereső optimalizálás – kitartó munka

A keresőoptimalizálás a weboldalak látogatottság-növelésének egyik, ma még kevéssé ismert módszere, mely elsősorban a céltudatosan kereső felhasználók költséghatékony elérését teszi lehetővé. Kevesen tekintenek a keresőkre úgy, mint egyben weboldaluk hatékony és olcsó hirdetési médiumára, és még kevesebben vannak, akik látogatottság növelését nem a keresőmarketing eszközeivel, hanem weboldaluk megfelelő kialakításával és még néhány ezen az oldalon is bemutatott praktika bevetésével érik el.

AdSense – Google Hirdetések : Hogyan lesz AdSense belépési lehetőséged

A látogatottság egyszerűen pénzre váltható például a Google Inc. AdSense kontextusfüggő hirdetési rendszere segítségével. Mint már írtam korábban ezen az oldalon is, a MAIL.GMAIL.COM regisztráció mint e kontextus elérésének helye, lehetőségek egész tárházát nyitja meg számodra.

A kereső-optimalizálás lényegében az első lépése annak, hogy kik és milyen találattal érik el oldaladat.

Ahol pl. golf felszerelést akarsz eladni, vagy profi golf felszerelést, ott ne a lekvár, és a ma nem nyitok ki kifejezés legyen előtérben, mert van erre sajnos élő példánk is. Az oldal tartalmához illeszkedő témájú hirdetések akár még hasznos kiegészítői is lehetnek a szájt szolgáltatásainak. Persze ez csak abban az esetben igaz, ha az oldal tartalmilag, arról szól, amit keresnek a látogatók. Tehát ha pl. a profi golf -hogy témánál maradjunk az egyik kedvenc sportod, és el szeretnél adni golf labda nyomtatás, golf labda feliratozást, akkor sok kontextusban kell kiemelnek golf labda nyomtatás ill. a golf labda feliratozást.

Megjegyzem ezzel pont egy barátom foglalkozik, ha érdekel megadom majd a címét. 🙂 Tehát, egy kis kitérővel, megint a témánál. Azt is mondhatnánk, 3x bele szőttük az oldalba a profi golf, a profi golfozó, a golf labda feliratozás, vagy golf labda kifejezést. Ez a kontextus néhány nap múlva már a keresőkben is megjelenik. A rendszer magyar weboldalakhoz is használható..

Internetes információkeresés

A webes keresés elsősorban szabadszavas keresőkkel, másodsorban a tematikus katalógusok – tematikus keresés – segítségével történik, de bizonyos esetekben egyéb információforrások is hasznosak lehetnek, mint például a Wikipédia, ahol teljes palettája fellelhető a kereső optimalizálásnak. Az információkeresés elméleti vonatkozásairól szóló cikkek, mind például az információszervező rendszerek bemutatása mellett rendszeresen frissített elemzések is megtalálhatóak a keresők összehasonlítása fejezetben arról, hogy melyik a legjobb kereső a magyar weben, így pl. az Origo vagy Heureka keresőbe, hogyan kell regisztrálnod.

Kereső optimalizálás – Miért éri meg a honlap optimalizálás?

Manapság rengetegen foglalkoznak weblapok készítésével, sok szép, látványos magyar oldal létezik. A design azonban nem fogja elhozni a látogatót az oldalra.

Az oldalad 3. -féle módon lesz ismert:

  1. Sok pénzért elkezded hirdetni, és ameddig ismerté válik, illetve megszeretik hirdeted.

  2. Kevés pénzért, ésszel, elemzéseket készíttetsz a weboldaladról olyannal aki ezzel foglalkozik már 2 évtizede, és nem bízod magad, külföldi siteok hiénáira.

  3. A weboldaladat igyekszel ismerté tenni a barátaid körében és a segítségükkel felfuttatod.

Manapság azonban kevés webmester veszi figyelembe a keresőoptimalizálás legalapvetőbb követelményeit, illetve kevés megrendelő követeli meg az ilyeténképpen optimalizált oldalt.

Mint megrendelő: Követeld meg, hogy oldalad optimalizált legyen és ennek irásos nyomát is kérd el a kedves weboldal készítő személytől vállalkozástól! Sokan azt sem tudják a magukat „menő” „designernek „ mondó személyek közül, hogy eszik e vagy isszák a weboldal optimalizálást, és oda hányják a képedbe, hogy „hát persze, optimalizálva van” . Aztán ha 2 hónap múlva is 2 találatod van csak, akkor meg reklamáció során a képedbe dobják, hogy „ne siránkozz, kaptál egy frankó design-t” . Jahh kérem, a dilettantizmus nem az, hogy „lehúznak”, hanem ha még hagyod is magad sz….ban úszkálni!

Elég egy koncepcionális, tervezési vagy programozási hiba ahhoz, hogy a cég oldala, az oldalon található tartalom, szolgáltatás szinte láthatalanná váljon a keresők számára. Amit nem lehet megtalálni a keresőkben, az gyakorlatilag nem is létezik.

Ezalatt értsd szó szerint: amíg oldaladat nem optimalizálták, tehát a kereső-optimalizálás mindennapi lépéseit el nem végezték rajta, van egy jó oldalad, és egy iszonyat pénzért megreklámozható szolgáltatásod. Vannak weboldalak a tulajdonomban melyeknek a Google adja a forgalom 44-60%-át is!

A keresőoptimalizálás hiánya szükségképpen azzal jár, hogy a potenciális érdeklődőknek csak egy töredéke talál rá az oldalra. Tehát: Hirdethetsz a flancos oldaladdal együtt!

A keresőoptimalizálás nem jár szükségképpen többletköltséggel: dióhéjban arról szól, hogy elhárítunk minden akadályt a keresőprogramok elől és néhány rendkívül egyszerűen kivitelezhető dologgal a szabadszavas – szabadszavas keresési találatok beállítása mint itt is az oldalon, jelen esetben ebben az oldalban a „ keresőoptimalizálás” szó az amivel a keresők kedvében járunk. Szükségszerűen látogatóink számára is sokkal jobban használható lesz a keresőkre optimalizált oldal. Emellett az egyébként szintén kötelező Látogatottsági statisztika felhasználásával jóval többet tudhatunk meg látogatóinkról. Ez az optimalizálás viszont elérhetvé teszi oldaladat és kevesebbet kell direkt módon hirdetésre költened.

A kereső optimalizált oldal, jobban generálja a látogatót, mint bármely más fizetett hirdetés!

Azt is mondhatnánk, ha sok pénzed van, ne reklámra költsd, hanem egy keresőoptimalizálás -ra szakosodott szakemberre,. Az egyik ügyfelem forgalma 8X lett nagyobb mint amit elbír, a cég használt számítógéppel kereskedik. Használt számítógép a piacon van számtalan. Használt számítógép szóra a google ezt adja ki: A(z) „használt számítógép” kifejezés 110. találata az összes, kb. 1 520 000 találatból. (0,05 másodperc) hmm…A cég akit optimalizáltam mostanra a második a kereső-optimalizálás hatására a Google -ban! Ez üzlet! Kereskedni is más, meg menedzselni is!

A keresőoptimalizálás a weboldalad menedzselése! Bízd hozzáértő menedzserre! Szívesen segítek, keress meg!