Kapa sem bírja tovább szól a reklám szövege a Budapest Bank új  reklámjában ahol Kapa egy igen nagy paraszt  és tandemmel furikázó bringás futárként, osztja a kussoljál már szóhasználattal teletűzdelt trágár szövegeket, vagy az agressziót: „Te tudod mit gondolkoztam Kapesz, Kapesz szerinted meddig bírja még itt, figyeljük a tagot hova kattint… Nézd Kapa nem esik le neki, na nem esik le neki, te vagy a főnök, te  szőtted a világhálót, figyelem, hogy hova kattintasz” és ez mind a Budapest Bank új reklám kampányában, ami igen gerillásra, igen parasztosra sikeredett, ahogy mondani szokás, pont ilyenre:  http://www.budapestbank.hu/export/landing/maestroakcio/video.html …és pont ezért érdekes egy kcisit időzni vele, mert foglalkoznak velünk. Az „Anyád! A szúnyogok” című Jancsó Miklós filmből ismert Kapa most mindent bringásként lát.

A Kapa tandemfutárok reklám ötletes, mert bár kilóg a kapa…

Valódi reklám, valódi ötlet, valódi poénokkal! Új és ötletes megoldás, olyan amivel az oldalra szögezik a látogatót és bár annyira paraszt az egész, hogy szinte bántó és kedve lenne elmenni az embernek az oldalról, de nem és nem. Miért is nem? Olyan ez a Kapa sem bírja kampány, hogy kedved lesz hozzá kísérletezni vele. Leteszteled, amikor újra és újra reloadolod (frissíted) az oldalt, akkor mit és hogyan szövegel ez a Kapa és haverja, aki nagyon bírja. Valljuk be, én is nagyon bírom.

Szerintem a tandemfutárok.hu oldalt erre a képre kellene beirányítani és nem oda ahová most van: http://www.budapestbank.hu/export/landing/maestroakcio/

A látogatót fogadó oldal avagy a landing page az landing page és a csattanóra kell irányuljon!

A reklám olyan ostobára sikeredett, amin lehet röhögni és van benne olyan világ, amit még a Gyalog Galopp-ban is megirigyelnének.  Sajnos az agresszió is benne van, az emberek provokálása arra, hogy hülyének tűnjön számukra az egész amiben benne vannak, de hát ma ez van, helyén kell kezelni a dolgokat. Ebből a videó szerkezetből nyernek egy érdekes ügyfélkört, azokat akik költség érzékenyek, azokat akik 20-40 közöttiek és viccesnek vélik a reklámot amit Kapa és Peti csinál, szóval annak ellenére, hogy taj hülyére vették a leendő ügyfeleket, ezért még haragudni sem lehet! Végül is minek tennénk?

Azonban, képbe jön az ostobaság faktor, a marketinges „topmegmondomság” faktor és a vásárló biztos úgy gondolkozik elve alapján, egészen rosszul végződik a látogató fogadása a tandemfutarok.hu -ra.

A www.tandemfutar.hu oldal ugyan is átvág automatikusan a  http://www.budapestbank.hu/export/landing/maestroakcio/  oldalra ahol bizony, „találd ki miért vagy itt és nézz szét” állapotba bámul rá a képernyőre,  mert az ún. fogadó oldalnak,- ahogy az urlben olvasható LANDING  page-nek .  semmi mondanivalója nincs, nem kelt fel érdeklődést, értetlenséggel fogadja a látogató és a végén, kiderül, hogy le is lövi a csattanóját az amúgy ütősen felépített marketing akciónak.

A landing page Kapa esetében így lenne helyes kornológiában

Látogató behuppan tandemfutarok.hu -ra ott bekapja arcába videót. Amikor Kapa azt kéri ide kattints a tenyerembe pedig átvisz a további mozaik oldalra.

Ennyi lenne és nem több, de ezzel szemben, a beérkezéskor látsz egy csomó kockát, kivágod a szemed a monitorra, na ez mi, látsz egy linket, hogy videók és oda klikkelsz.

Itt olyan piszok okosan van megoldva a látogató kezelés, hogy ettől kezdve bent időz, 10-15 percet is az oldalon aki benézett – amiért nagy gratulációm – majd fogja a  Kapa kezére kattintással és  átirányít a http://www.budapestbank.hu/export/landing/maestroakcio/ oldalra.

A landing page konverziót hoz, a rossz átirányítás a látogatót kizavarja az oldalról

Ezzel szemben, poéngyilkos módon van: összeforgatja a látogatót az oldal és hiába keressük, nem érthető a logika a jelenlegi beléptetésben, azaz landing page kiválasztásban.

Ezzel azonban idegesíti, ingerülté teszi a látogatót az oldal és klasszul kilépnek a nyereményjátéknak látszó oldalról az emberek, pedig pont attól, hogy van egy jó poén, már csak ezért is nyerne a Budapest Bank egy új ügyfelet.

A Kapa és a tandemfutarok.hu reklámnak egy a konklúziója, hogy a látogatót érthetően és vidáman kell elkapni ,ahogy a videó előtti poénos beszólások ezt megteszik. Jó a geg, ötletes, mindig ha frissitesz az oldalon, más a szöveg, szóval van benne csattanó, de a lezárás, hibás!

Szerintem javítsátok ki Budapest Bank reklámot generáló kollégák és nagyobb lesz a konverziótok is!