Sokan azt gondolják, a vásárlójuk adott kulcsszó meglelésével érik el a terméküket, nevezetesen, a termék jellemzője, neve, vagy valamiféle olyan ami alapján a szövegíró feltételezése szerint keresnek. Sok esetben elfelejtik azt, hogy lehet az olcsójánosos szövegkörnyzet találati eredménye érte el a feltételezett vásárlót. Jellemzően ezzel a hibával az olcsójánosok foghatóak ki a nagy akváriumból. Persze, most felkapod a fejed, micsoda, te nem is olcsójánosokra vadászol, ez meg itt ilyeneket irogat. Érdemes lenne átnézni a szövegeket amiket eddig használtál és azt amit a vásárlóid keresései eredményeztek az oldaladra.
A kulcsszó nem a kulcs szó…
Egy terméket az vásárol meg, akit érdekel a termék. A termék iránt érdeklődés a leirásban, bemutatásban, ismertetésben, használati tapasztalatokban rejlik. Mielőtt az oldalt tele vágod sumák módon temérdek márkanévvel, aztán rápakolod 12x a jellemzők közé a keresett kifejezéseket, próbálj meg simán csak leíró szöveget késziteni. Írd le a termék külső jellemzőit. készits hozzá fotókat. Ismertesd a részletekt. Sugározd a termékről szóló információk tájékozott ismeretét.
Amint a vásárló megismeri a termékke lkapcsolatos tájékoztatásodat, el fog gondolkodni, Te mit árulsz és pontosan hogyan si teszed.
A szöveget az írja aki ismeri a terméket nem a hülyeséget irogató webes embered…
Sok embertől hallom, hogy vállalunk e szöveg írást. Mire? Egy kávéfőzőre? Parkettára? Bababútorra? Viztisztítóra? Ember Te ennyire hülye vagy? – szoktam kérdezni nyíltan az ügyfelektől. Te haknizol vagy kereskedsz? – szól a következő kértdés, szemek kikerekedve és néma csend! Néz rám mint boci a kapura és nem érti, mert mások, izé és sicc un. Webes Szakembernek magukat nevező lények, ezzel őt megetették. Mivel 10-ből 9 ezt hazudta, el is hiszi, a nagy számok törvvénye alapján.
Az eredmény: Innen -onnan ollózott trágya!
A végeredmény: Egymást feljelentgető és sértett, versenytársak ,weboldal tulajdonosok!
A kereskedő érti a termékét és szereti, a kamu kereskedő
lopja a leirást mint erdei Remete a tartalmat…
Van egy ügyfelem, sok terméket gyártanak és egyéb tartozékokat. Amikor elkezdtek kereskedni, az erdei Remete volt az aki az erdő mélyéről előmászva, azt gondolta Ő is ért a marketinghez. Ez általános, sokan lesznek tehenészből SEO-sok is. Ez a Remete féle ember az aki nem akar dolgozni, de mindíg van esze, hogyan lopjon Mici Mackó féléktől a csuporból ezt-azt. Van ilyen ember biztosan tudom, a Te környezetedben is.
Mára ez az erdei Remete már nem kér segítséget, hanem ollózik mindenhonnan, lopja a tartalmat mint a kisangyal, a Copy Scape ellenörző programja hetente küldi nekik a másolt tartalmaik alternatíváit by erdei Remete módra. Vannak emberek, olyanok mint ez a Remete: vásároljon tőle a ményköves jóég, ha így kereskedik. Akarsz ilyen kereskedőt? Biztos másban is turpisságot csinál, miért pont a weben kezdené? Érted már miért fontos, hogy magad erejéből legyél az akivé válik az oldalad?
Weboldal tartalom megvédése műbizonylattal 6.000Ft/ alkalom
összegért a Szerzői Jogvédő Hivatal Műpéldány megoldásával
Jól látod: kész az oldalad, nyomtasd ki, mentsd le egy adathordozóra és helyezz el egy példányt belőle a Szerzői Jogvédő Hivatalban,
Ezek után ha Remetézik az oldaladat, neked nem lesz más dolgod, mint megmogyorózni a golyóikat a műpéldényoddal.
A végeredmény: Szerzői és szomszédos jogok megsértése simán megfogható.
A kulcsszó tehát mindenkinek mást jelent, a vásárló számára a tartalom az érték és bár oda tudod sumák többszörözésekkel csalni a vásárlót az oldaladra, de ha ezen túl nem tudsz neki mit mutatni, max. a csöves uborkákat fogod el néhány ezer forintos vásárlás erejéig. Van aki erre vadászik…