A Google az oldal- és fájltípusok többségét képes indexelni.
A leggyakoribb fájltípusok a következők:
Adobe Portable Document Format (.pdf) (például: lehet 8ycpic. de lehet kulcsszo-kereso-1.wml) …és nem kulcsszó-kereső1.wml
- Adobe PostScript (.ps)
- Atom és RSS feedek (.atom, .rss)
- Autodesk Design Web Format (.dwf)
- Google Earth (.kml, .kmz)
- Lotus 1-2-3 (.wk1, .wk2, .wk3, .wk4, .wk5, .wki, .wks, .wku)
- Lotus WordPro (.lwp)
- MacWrite (.mw)
- Microsoft Excel (.xls) (például: lehet 8ycpic.xls de lehet kulcsszo-kereso-megoldasok-magyarazat.xls) ..és nem ékezettel!
- Microsoft PowerPoint (.ppt)
- Microsoft Word (.doc)
- Microsoft Works (.wks, .wps, .wdb)
- Microsoft Write (.wri)
- Open Document formátum (.odt)
- Rich Text formátum (.rtf)
- Shockwave Flash (.swf)
- Szöveges formátum (.ans, .txt)
- Wireless Markup Language (.wml, .wap) (például: lehet 8ycpic.wml de lehet kulcsszo-kereso-1.wml)
Mit jelent ez a fajta fájltípus szerinti Google index lehetőség?
A file elnevezésekben az oldalra utaló nevek a Google kereső robotok gyűjtőmunkáját, a mi irányunkba fordíthatják. A Google számára az általad elnevezett file, csupán egy név. Ez a név lehet dhk8ycpic.jpg vagy lehet laccik.swf is. A Google a webet text verzióban ( szöveges módban böngészi) és „olvassa” ezért aztán sokkal több lehetőséget rejt a jól kiválasztott kulcsszó mint ahogyan ezt sokszor gondolnád.
A kulcsszó kereső világát átveszi a kulcs kép kereső?
A Google számára kép találat elnevezése egy igen beszédes és hasznos tartalom, főleg ha az oldalon tartózkodás időtartamát is meg tudod vele növelni. Az oldalon tartózkodás időtartama csökkenti a visszafordulási arányt és növeli az oldal értékét. Egy jó videó anyaggal a látogatóid érdeklődését is elnyerheted, nem kell kattintgatásokkal megszerezniük az információt, hanem hátradőlve a kényelmes fotelban, egy tartalmas videó ismertetőben szerezhetnek információt termékedről, szolgáltatásodról.
A jövő kulcsszó kereső rendszerei tehát a kulcs videó találatokat fogják böngészni a kulcs képtalálatokkal együtt.
Ideje átrendezni a kicsit poros texturális világot, a látogatók a sávszélesség növekedésével, növekvő kedvet éreznek a kényelmes és tartalmas web videó magyarázatok iránt.
Ami pedig a legfontosabb érv: a web videó találatok jelentősen megnövelik tapasztalatom szerint a Google Adwords reklámjaim értékét is!
Mottóm tehát: ” Egy jó videó és olcsóbb a hirdetésed a Google rendszerében! „