Mi is a SEO? Ipari marketing baromság, a vásárló teljes és totális hülyének nézése és paraszt vakítása, röviden így fogalmazható meg amit a SEO jelent.
A SEO egy olyan eszköz az ufólátók kezében ahol a kedves ügyfél egy olyan űrlénnyel kerül szembe aki azt állítja, ő képes optimálisan olyan oldalt generálni a Google és más keresők számára amiből az oldala eléri, hogy a Googleban például elől lesz az adott tartalomra. Ezt valahogy úgy állítja be, hogy Ő un. „kereső optimalizáló”, mint aki valami űrrakéta programban lenne titkos ügynök és ennek a hatása akkor érvényesül ha Ő nyomja meg a titkos nagy piros gombot. A kedves ügyfelet addig húzogatják, piszkálják, vakítják, amíg a végén elhiszi, hogy ez azért megy, mert a T SEO űrlény/űrlány ember mennyire érti a szakmát, majd amikor lőn világosság, olyan történik, hogy az oldal a 100 hely közül feltör az első 30-ba, már pezsgőt bont a megrendelő, mert hát megfogta isten jobbik lábát. Sajnos az ördög patás lábát fogta meg a szurkosot! Addig fizet az ügyfél amíg ez az ördög, a patás lábával hozzájuk ragadva, addig vakítja őket, amíg rá nem jön lassan az ügyfél, hogy mi történik vele és nagy erőből le rúgja magáról a kamu-SEO ördögét.
A SEO egy habos marketing kifejezés: emberi lehúzás, anyagi előny, ipari parasztvakítás egyvelege és egyben egy megfoghatatlan szlogen, a pénz elkéréséhez.
Mi a kereső marketing ezzel szemben?
A kereső marketing mint szakterület egy nyelvezet ahogyan a vásárlónk beszél és ahogyan a vásárlónkhoz, ügyfelünkhöz szólunk!
A vásárlónkra, ügyfelünkre kell figyelni, arra a rétegre, érdekre, amiből a bevételünk létrejön!
Nézzük meg ezt emberi kapcsolat formájában két ember esetében: első benyomás, kölcsönös szimpátia, közös programok. Barátság? Üzlet?
Egy üzletben az érdekek nyernek: minőség, ár, garancia, alkatrész ellátás, egyéb szolgáltatások. A jó csere fogalma ismerős?
Hogyan keres egy keresőben kereső?
A Google kereső vagy a BING is, arra ad választ amire a kereső mezőbe szavakat beíró személy keres. Olykor a Google relevánsnak nevezett tartalmakkal egészíti ki a keresést és ebből sikerül sok Google kereső embernek jó választ kapnia. Mondhatni: rosszul kérdez, de jó választ kap, mert a Googleban már sokan kérdezhettek hasonlót ezért a Google relevánsan oda illeszti a kereső kifejezést a találati sorok végére.
A SEO még is akkor hogyan és miként, szóval mitől is működhet ha nem SEO?
1. A vásárló adott kérdésekkel vásárol. Gyüjtsd össze őket.
2. A vásárló adott környezetben, kinézetben hisz. Add meg neki és legyél olyan amit ő szeretne.
3. A vásárló ár érzékeny: ezek nem a Te vásárlóid, ez a massza! Tömeg és piszok sok értelmetlen vita forrása!
4. A Te vásárlód legyen az aki a terméket ár/érték/garancia/minőség alapon vásárolja.
5. A Te vásárlódat érdekli a termék mivel ad többet mint a többi versenytárs terméke.
Egyszóval a SEO az a nyelvezet ahogyan a weboldalon bemutatod, eladod magad és a termékedet és elfogadtatod az első benyomás, a tisztelet, a garancia és a vásárlás utáni kedves hozzá állás élményét is. Ez a biztos vásárló, a hűséges vásárló! A többit az ár érdekli csak, tömeg termék, tucat cuccok, bárkitől vásárolna, bárkitől aki olcsóbb.
A kereskedőnek lelke van és a lélek találkozik egy másik ember lelkével. Ez a vásárlás, emberi kapcsolat, minden fázisára is igaz. Az összes többi metodika az érdek! A kereskedők többsége pénzt akar keresni! Rövid távon, azonnal és lesajnálják, ki mit kap, ki mit veszít a termékkel. Ők nyernek és kész: nekik való a SEO.
Az életet tisztelő embernek marad a vásárló mint ember, a kereskedelem mint elkötelezettség, az Internetes eladási metodika mint hivatás! Ezt nem SEO-nak hívják hanem korrekt kereskedőnek, aki érdemes termékeket ad át, érdemes vásárlóknak és felelősséget vállal értük. Ennek nincsen még piaci rövidítése?
Ez igaz..
SEO = Süketelés Értelmetlen Okoskodásról
